Accepterad Gurra. | Ansökan till Servervakt - Emil!

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra.

Medlem
Meddelanden
213
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? gurra.

Ange ditt födelsedatum 29 Juni 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Många timmar om dan/kväll

Hur länge har du varit medlem på Unive? 2021 med pauser

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) få gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att underlätta för staffsen genom att hitta problem medans dom rpar. Servervakter ska va förebilder för andra spelare så man ska absolut it göra regelbrott då de visar att man it är nån bra förebild. även när en servervakt bannar någon så ska man ta clip på det och om det ska vara en grov ban skickar man det i ban bevis för förlängning. Servervakter har även ett ansvar att dva bilar som bara står överallt som it andvänds för då ser det både mycket trevligare ut på servern och det minskar lagg och det ser extremt orealistiskt ut att det står bilar på vägar, berg etc. En servervakt ska även it leta efter problem dom ska ta de som de kommer då dom är bara till för att underlätta för staffsen it vara staffs.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på servern då jag anser att jag kan vara en förebild för andra spelare. DFessutom vill jag ha mer ansvar och jag har även avrit helper x1 och MA x2 så jag vet hur man gör. Har självklart varit sv förut men den försvann när jag it vart ma längre. Jag vill även underlätta för staffsen då jag stötter på mycket problem som jag gjärna hade viljat ordna direkt en att behöva kalla dit staffs. Jag vet att jag har kompetensen att bli sv.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan innebära att jag tex ressar folk för att dom mutar mig med saker och abuse kan va att jag är mitt inne i en skottlossning dör o sedan revvar o fortsätter.

Vidare till muntlig intervju du har 48h på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju.
Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka