Nekad Gurra | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra.--

Icke Medlem
Meddelanden
223
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? Gurra#7473

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som får mig att vara intresserad av att ansöka till medlemskap ansvarig är att jag har tidigare vart det och känner att jag tyckte om det väldigt mycket och är väldigt taggad på att bli det igen. sen vill jag ju såklart också hjälpa till att utveckla servern och kunna underlätta för alla staffs och trainees jag vill att så många som möjligt ska ha chansen att bli medlem på denna underbara server. om jag blir medlemskap ansvarig så kommer jag vara ännu mer aktiv än vad jag är idag jag kommer försöka svara på så många som möjligt sen älskar jag ju att hjälpa till och svara på sånt här så därför är jag intresserad av att bli medlemskap ansvarig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig för att jag är väldigt aktiv men om jag blir medlemskap ansvarig så kommer jag att bli ännu mer aktiv än vad jag är just nu. jag har ju som sagt en gång tidigare vart medlemskap ansvarig och tyckte om det väldigt mycket och nu när jag såg att ni söker är det klart att jag vill hjälpa till och det är också en anledning varför jag söker till detta igen. ifall jag blir skulle jag gissa på att jag kanske minst kommer svara på 20 ansökningar om dagen sen så kommer jag ta så många muntliga som möjliga också. jag har ju vart det här tidigare så jag har ju erfarenheter sen dess så därför tycker jag att ni ska välja mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker man ska bemöta andra människor och en bar ton kanske T.ex. fråga hej hur har din dag varit eller hur han/hon mår helt enkelt möta dom med respekt och en bar ton för varenda annan gång jag tog en muntlig när jag var medlemskap ansvarig förut brukade jag alltid köra med att säga Hej hur mår du eller hur har din dag varit så tycker jag att man ska bemöta andra människor.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att alla som är medlemmar ska ha vissa fördelar och jag vet att dom har vissa fördelar T.ex. kan bara dom som är medlemmar skriv i twitter/blocket och det tycker jag är väldigt bra att alla medlemmar ska ha vissa fördelar och det tycker jag är bra att dom har.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att alla som är medlemmar på unive ska kunna alla grundregler inom fivem kunna hålla i en rätt så hög rp nivå dom ska absolut inte lalla sen tycker jag även att dom ska ha en god ton mot alla andra spelare på servern det är väll typ det och sen tycker jag att alla ska göra det här men speciellt medlemmar spela efter suntförnuft det är väll typ det.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ifall jag vore medlemskap ansvarig skulle jag känna att jag bär på ett ganska stort ansvar men om jag blir medlemskap ansvarig kommer jag typ ta det som ett jobb eller det är ju ett jobb men det ansvaret jag känner att jag har då är att svara på många skriftliga vara trevlig mot alla kämpa för att så många som möjligt ska kunna bli medlemar och hjälpa folk liksom det är väll det ansvaret jag känner att jag har ifall jag blir medlemskap ansvarig.

Hur ser din aktivitetet ut? Min aktivitet är väldigt stor på måndagar till fredagar ser denna ut så att jag slutar skolan runt 15:00 och 15:30 så att från den tiden jag slutar skolan så kommer jag var aktiv från T.ex. 15:00 till 00:00 om inte mer men på helger och lov så är jag väll aktiv från att jag vaknar tills att jag ska sova så kommer min aktivitet se ut.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Just nu spelar jag inte på nån annan server än unive men ifall jag skulle spelat på en annan server skulle jag självklart va beredd att sluta på den men den enda jag spelar på just nu är ju unive.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag skulle vilja berätta lite vad mina styrkor är så ni vet det ifall jag blir medlemskap ansvarig Jag ör väldigt målmedveten har väldigt bra tålamod väldigt stresstålig stark både fysiskt och physiskt jag har väll säkert mer styrkor som jag inte kommer på för tillfället men det är väll det ända eller om jag blir medlemskap ansvarig vill ja att ni ska veta att jag kommer vara väldigt väldigt aktiv på att svara på skriftliga och ta många intervjuer och det lovar jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka