Accepterad Gurra #0002 | Medlem ansökning [Azme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra #0002

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
-1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? Gurra #0002

Vad är ditt födelsedatum? 29 November 2023

Berätta om din karaktär. Gustav Johansson föddes i Sverige den 29 november 2004 i Örebro. Han började sitt liv bra, gick i skolan, hade många vänner, en familj som brydde sig om honom, och allt som gör livet härligt att leva för en 10-åring. Gustav levde lyckligt som ung, då hans far, Johan Johansson, var väldigt framgångsrik. Men hur Nicholas Fredriksson hade fått alla sina pengar visste varken hans mor, Mathilda Johansson, eller hans bror, Elias Johansson. Det var en ovisshet om hur Gustav hade fått alla sina pengar, men det var något som alla skulle få reda på sex år senare. Som sagt så hade Benny Fredriksson det bra i sin uppväxt i Sverige tills det att han var 10 år gammal. Det var då hans föräldrar berättade för honom att de skulle flytta till Colombia. Att flytta till Colombia som bara 10-åring var jobbigt. Gustav blev tvungen att ta farväl av alla sina vänner i Sverige, som nu inte längre skulle vara en del av hans liv. Men Alexander tyckte aldrig synd om sig själv, utan mer synd om sin bror Elias Johansson, som var 16 år gammal, hade en flickvän och ett deltidsjobb vid sidan av skolan. Allt detta skulle han förlora på grund av hans fars affärer i Colombia. Hösten 2012 var tiden då hela familjen tog flyget till Colombia, närmare bestämt Cartagena. När de väl kom fram till det nya huset, blev Gustav förvånad över dess lyx. Det var ett stort lyxhus med en stor uteplats som var omringad av en vitmålad mur. Det var som att bo på ett eget hotell. Gustav fick en privatlärare i huset som skulle lära honom flytande spanska, även om han redan kunde språket. Gustav lärde sig språket snabbt, eftersom han var motiverad att gå i en riktig skola och få nya vänner. Han gick ut i den riktiga världen i Cartagena när han var 16 år. Han hade precis hoppat av skolan, trött på att studera, och hade hittat ett deltidsjobb. Samma år upptäckte de sanningen om hans far Johan och hur han hade tjänat sina pengar. Det visade sig att det var genom droghandel, och han var själv en drogmissbrukare. Det gick inte längre att dölja detta, och Mathilda skilde sig snabbt från Nicholas eftersom hon inte ville ha något att göra med drogerna. Hon anmälde honom inte eftersom hon fortfarande gillade honom. Gustav blev väldigt ledsen när han insåg att även hans bror hade hamnat i missbruket, och han skulle aldrig komma ur det. Gustav bestämde sig för att bryta kontakten med sin far och bror. Han öppnade sitt eget garage när han var 18 år, men samma år gick hans företag i konkurs. Då bestämde han sig för att flytta tillbaka till Sverige och ge sitt hemland en chans. Och här är vi nu.
Gustav Johansson hade alltid varit en nyfiken själ. Från en tidig ålder visade han stort intresse för teknik och mekanik. Han kunde sitta i timmar och pilla med gamla radioapparater och försöka förstå hur de fungerade. Hans far, Johan Johansson, hade alltid uppmuntrat hans intresse och spenderade tid med honom i garaget, där de försökte reparera och bygga olika saker. Det var under dessa stunder som Gustav utvecklade sin passion för mekanik.
När familjen flyttade till Colombia och Gustav kom ut i den riktiga världen som 16-åring, var han fast besluten att följa sin passion och göra något stort med den. Han hade precis hoppat av skolan och fått ett deltidsjobb, men hans dröm om att bli en framgångsrik uppfinnare och mekanikingenjör brann starkt inom honom. Han började samla delar och skrot från olika ställen i Cartagena och använde sin kunskap för att skapa egna uppfinningar.
Med tiden öppnade Gustav sitt eget garage när han var 18 år. Han använde det som sitt laboratorium och verktygsbod. Han experimenterade och skapade nya tekniska lösningar för vardagliga problem. Trots motgångar och konkurrens kämpade han för att förverkliga sina drömmar. Trots att hans företag senare gick i konkurs, lärde han sig värdefulla läxor om entreprenörskap och fortsatte att utveckla sina idéer.
När Gustav bestämde sig för att återvända till Sverige, hade han ett huvud fullt av innovationer och drömmar om att göra en positiv förändring i världen genom teknik och mekanik. Hans resa var bara början, och det var med mod och beslutsamhet som han klev in i framtiden, redo att möta nya utmaningar och möjligheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att generera kreativ och engagerande karaktärer, dialoger och handlingar som kan fördjupa berättelserna och interaktionerna mellan spelare. Jag kan också erbjuda dynamiska scenarier och händelser för att utmana och underhålla deltagarna. Med min förmåga att skapa mångsidiga och realistiska situationer kan jag förhöja upplevelsen och bidra till en rikare spelvärld.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att en spelare aktivt agerar för att främja eller gynna en annan spelares karaktär eller mål, även om det går emot deras egen karaktärs intressen eller mål. Det kan skapa spänning och konflikt i en berättelse och öka spelarens förmåga att reagera på olika situationer och utmaningar. Det kan också bidra till att utveckla karaktärernas relationer och skapa intressanta narrativa tvister.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat på den förut men jag lämnade för att mitt konto blev hackat och jag flyttade. Så jag hittade det igen efter typ några månader nu när jag väl spelar mycket FiveM.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka