Ej Antagen Gurra #0002 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurra #0002

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
-1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa

Vad heter du i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? Gurra_0002

Ange ditt födelsedatum: 29 November 2009

Hur länge har du spelat på Unive? I ungefär 10 dagar

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Har du några tidigare erfarenheter, isåfall berätta hur de kan hjälpa dig som chef Nej det har jag inte eftersom jag inte har spelat länge på denna server.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida mål inom detta område är att skapa en upplevelse som gör att alla kunder kan känna sig välkomande och nöjda med sina köp. Jag vill fokusera på att bygga starka kundrelationer genom att lyssna på kundernas behov och alltid sträva efter att ge en service som överträffar deras förväntningar. Genom att säkerställa att varje kund lämnar vårt företag nöjd hoppas jag att de inte bara återvänder, utan även rekomenderar oss till andra. Jag tror att kundnödjhet är nyckeln till att bygga ett bra rykte och att få vårt företag att växa genom positiva omdömen och rekomendationer. På sikt vill jag även utvecklas professionellt och förbättra mina färdigheter inom kundservice och försäljning. Genom att delta i utbildningar och samarbeta med mina kollegor, hoppas jag kunna bidra ännu mer till vårat lags framgång. Jag ser fram emot möjligheten att växa inom företaget och fortsätta vara en ambassadör för dess värderingar, med målet att göra varje kundmöte till en positiv och minnesvärd upplevelse.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer vara så aktiv som jag kan som tex denna vecka har jag varit aktiv i över 15 timmar tror jag. Jag kommer också be mina arbetare att jobba mer för att vi skall få så mycket aktivitet som möjligt.

Har du läst våra Regler? Ja, det har jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka