Accepterad gurksallad14 | Medlem ansökning [Mekke]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gurksallad14

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Rorri#3075

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2007

Berätta om din karaktär. hej min karaktär heter Elliot Eriksson, 22 år gammal. Han växte upp i en stökig familj där pappan var alkolist & mamman var arbetslös när Elliot var cirka 8 år gammal så gick hans mamma bort i cancer & Elliot var ledsen för hans mamma hade gått bort & Elliot gick inte till skolan en ända gång på 3 år så han kom efter jätte mycket i skolan så när han återvände till skolan så var han tvungen att gå om två klasser så han började i årskurs 7 & började om på nytt tillslut så gick han ut 9an med helt okej betyg sedan så valde han linjen fordon på gymnasiet så sen så blev han klar på gymnasiet men när han gick ut gymnasiet så gick det inte som planerat utan han slutade upp i en situation där han blev arbetslös & nu för två år sedan så valde han att gå till kriminell Hans dröm är att bli som dom som har problem med polisen för att han blev ju mobbad i skolan och sen gick hans mamma bort och då ville han gå den kriminella väggen. Elliot. Hans pappa Andreas Eriksson var alkolist så han har haft det tungt

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och sociala/bra scenarion. jag kommer bidra med en unik karaktär med social rp. min karaktär är fullt medveten om vad han vill gö/jobba med.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag ska vinna att jag även ska låta andra vinna. tillexempel inte dra från polis med en snabb bil som drar dom enkelt. jag hade bromsat in så dom hinner i kapp så dom inte tycker de är tråkigt. man vill få längre scenarion inte ba å nu blir jag stannad shit min bil går i 500 jag drar dom.

Hur hittade du Unive? hitta den via kompisar

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Tillbaka