Nekad gurksallad14 | Chef-jobb ansökan (Qpark) [OVVE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurksallad14

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? Rorri#3075

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har ju spelat länge förut å så men är nya nu har kört i 2 dagar nu. men var kriminell och bilfirma förut.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag vill bli chef på qpark för jag känner att jag ska stäppa upp mitt steg från att vara medlem till chef på qpark. Just nu är jag medlem men jag har varit chef innan på en annan servern och jag tycker att det skulle passa mig att bli chef på qpark då jag gillar att hjälpa mäniskor, jag har bra kundbemötande och jag är alltid trevlig och glad. Dessutom tycker jag yrket är ett jätteroligt jobb då jag älskar att hjälpa mäniskor och älskar att ta emot kunder och anställa folk till qpark . Sen har jag några kompisar som också har varit högt uppsatta inom olika chef jobb som också tycker att jag skulle passa som en jätte bra chef på qpark. Bara att mina kompisar säger det gör mig mer exalterad att bli chef på qpark och sköta om qpark . Sen har min dröm alltid varit att bli en bra chef på ett bli företag därför att qpark har en massa bra anstälda Fin lokal, roligt yrke och det viktigaste är att det finns bra medarbetare. Själv är jag ju bara medlem nu men jag har varit chef innan så jag vet hur allt fungerar som till exempel hur en intervju går till, hur man anställer och sparkar folk, hur man sköter om ekonomin samt lönerna på folk, hela systemet på discord och ingame. Dessutom har jag tidigare jobbat på qpark då jag jobbade där i ungefär 3 veckor . Mitt mål inom rp:en är då också att bli en bra chef och försöka sköta om ett företag. Jag kommer dessutom lägga ner all min tid på att yrket och qpark ska skötas så bra som möjligt. jag vill få många arbetare att tycke det kul me qpark. vi ska också få bort alla bilar som står mig i vägen ska ge många fakturor och sprida ut rpn.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har vart Qpark innan jag tyckte det var riktigt kul och jag kunde utveckla min rp samt andras rp. jag kunde gö bra och långa scenarion där folk klagade om fakturorna som vi gett för att dom står mitt på vägen. jag har mycket erfarenheter om just chef. har vart chef på många olika servers där jag har koll om mina anställda. har samt mycket erfarengheter som qpark och vill hjärna utvecklas från medlem till chef

Hur ofta kommer du vara inne? Är aktiv varje dag på serven. kommer va riktigt aktiv och hålla jobbet i form med arbetare som sköter sitt job

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja 100% detta är för att jag vill utveckla min och andras rpnivå

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka