Accepterad GURKISSEN | Medlem ansökning [KZ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GURKISSEN

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin

Vad är ditt discord namn? @real_gurk1ssen

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter, Lars Ingvar. Lars Ingvar kommer ifrån Sverige han är 28 år gammal. Och lever i staden Unive, Lars har haft en svår uppväxt i sitt liv men tillslut bestämt sig för att flytta till staden Unive med aktiva vakna personer i staden som kan sitt jobb. Min karaktär kommer att försöka skaffa jobb rätt så tidigt i livet i staden Unive. Min karaktär Lars kommer utföra en bra rp hos båda sin privat tid och jobb tid samt kunna bete dig i staden Unive, Lars har bott i Unive tidigare fast åkt på en lång semster som ice medborgare och nu söker Lars medborgarskap i Unive igen för att börja på nytt i staden Unive, Lars Ingvar har inga föräldrar då när han var 9 så blev hans föräldrar mördade av en serie mördare. Mördaren åkte fast i tullen med droger av staden Unives polismyndighet och åkte fast livstid. Lars Ingvar blev adopterad, han fick bo på HVB hem tills han fyllde 18 år, sedan så spenderade han tid med att försöka hitta en bra stad så det blev Unive, från sin 1 års semester, Lars har ett stort intresse för bilar och skulle vilja jobba med att sälja bilar men mäst med Sjukvårdare då han har en bra vän som jobbar där samt har Ingvar intresse för mopeder att snurra runt me moppar på gatorna som förra tiden. Lars Ingvar vill nu utbildas till Sjukvårdare för att kunna rädda männsikors liv från Skjutningar och samtliga saker som sker i samhället. Lars brukar mecka med sin moppe cross som han fick när han var 15 och håller på skaffa nya delar och ska lyckas med att få den såld tillslut för ett dyrare pris en vad han köpte den för. På så sätt kommer Lars jobba med bilar o bussnies på sin egna fritid för att ha det kul, samt ibland skapa roliga scenarion såsom street race på tex flygplatsen där polisen kan vara med och hålla koll så allt går bra och inget händer under Street racet. Lars ville bli polis när han var mindre men sedan ändrat sitt favorit yrke till mekonomen eller Sjukvården då det är ett större intresse för han nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en, rolig och humor rik rp som kommer fixa fram scenarion som man sent kommer glömma för att få en rolig upplevelelse i servern. Jag kommer samt föröka skapa roliga scenarion utan att vara krim ska försöka rpa mig fram till Sjukvårdare typ eller något liknande jobb då det är ett sånt typ jobb jag har bra med erfarenheter inom yrkes områden. Så jag kommer bidra med till serverns rp med en social och rolig rp med scenarion man ej kommer glömma tidigt i livet jag hoppas att jag kommer kunna skaffa detta jobb o lyckas bra med rpandet på Unive Roleplay. Jag hoppas detta räcker komma försöka utveckla i muntliga delen om jag blir godkänd till test medlem.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte tänka på att bara vinna tex en rån utan man ska göra rånet roligt för både kriminella och polis samt gisslan. För att ett roligt scenario ska gå på ett bra sätt, utan att man ska tänka på att ej vinna. Utan att man faktist ska låta scernariot vara roligt för båda partierna, vilket jag tänker på innan jag gör ett scenario för att det ska bli roligt och ej tråkigt. Alltså jag som person går ej till servers för att skjuta osv utan jag är tex här o ansöker för jag ser en bra rp här på Unive då det ej var det förr och jag är ej här för o vinna scenarion. Jag kommer dra ett kort exempel här på hur ett bra scenario kommer gå till, ett bra scenario kan gå till att om man gör ett bank rån ska man planera i minst 15 minuter det ska vara noga och bra samt ska man tänka dig på vad man ej får göra samt ska man ju tänka på suntförnuft fivems sveriges viktigaste regel.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag kan tex ge ett exmp på sunrförnuft FiveMs viktigaste regel inom mig, suntförnuft innebär att man ska tänka logiskt inom sitt rpande gör man ej det kommer det vara lätt att bli bannad etfer som det är en väldigt viktig regel som ska följas. samt så kan vi ta några grundläggande regler som tex NRL - NEW LIFE RULE innebär att man tex dör i ett scenario så får man ej komma ihåg vad som hänt från det tidigare scanerio. RDM - RANDOM DEATCH MATCH innebär att man dödar någon utan en anledning. VDM - Vechlie detah match - innebär att man använder sitt fordon som ett vapen tex kör in i folk som ett vapen. COP BAIT - innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet till att tex skapa en onödig biljakt. METAGAMING - Man tex säger till någon på tex discord elle snap kom hämta mig här ist för att rpa sig fram skjuts ig nu anvönda jag bara sjukts som ett tex.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Yes, jag har rpat inom många severs med en relevant bra rp. Samt har jag rpat i många olika slags servrar tex Vein en ganska bra server med en relevant rp och Nolife o lite på de spåret så jag har en mästadels erfarenhet inom rp. Kan såklart alla commands som medlem osv.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Kommer ej spela för pengar utan jag kommer spela på Unive för att rpa o ha kul, :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka