Accepterad Gurkish1337 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guapgang

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? belal

Vad är ditt discord namn? gurkish1337

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ragnar von greven, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? farlig, rolig, social,

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ragnar Von Greven är 25 år och har haft det riktigt tufft. Ragnar har tyvärr ett riktigt fult ansikte så när han var mindre blev han mobbad/kränkt och till slut fick han börja med hemskola. Men nu är Ragnar redo för sitt nya liv i staden Unive. Han vill jobba på Marja-Lisas och hans dröm är att bli chef där. Hans största dröm är att tjäna mycket pengar och köpa en mysig stuga i skogen. Trots allt han har gått igenom har han aldrig gett upp på sin stora dröm liv, Han är fast besluten att lyckas och skapa ett bra liv för sig själv och glömma bort hur det var när han var ung.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en positiv stämmning på servern, med mycket roliga och kreativa scenarion. Jag gillar att tänka utanför boxen och inte vara precis som alla andra vilket kan vara ett bra tillskott till servern, med lite fler unika karaktärer. Jag kommer också bidra med att rapportera in de fel och problem jag upplever på servern för att få bort buggar och problemspelare.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte ska spela för sin egen vinning och för att det ska vara kul för sig själv i scenarion utan att se till att det blir ett roligt och givande scenario för de andra som är inblandade också trots att det kan innebära att man själv ibland förlorar på det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? krim utan krim roll, men det var ett missförstånd så allt löste sig och alla åtgärden blev borttagna från mig och vi prata ut det.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fear rp, att man ska rpa rädd när något tex läskigt eller farligt händer. tex om man blir kidnappad och blir gissla i ett rån och har vapen mot sig ska kan lyssna på dom som riktar på en och inte käfta imot. cop bait, att inte typ provisera polisen och vilja ha dom efter sig och störa polisen för att med vilja ha dom efter sig. det är inget man skulle vilja ha irl så därför ska man inte rpa att man vill ha dom efter sig / provisera polisen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej,

Senast ändrad:
Vidare till muntlig interju du har 48h på dig att ta din interju innan den automatiskt nekas Lycka Till!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka