Accepterad Gurkish1337 | Medlem ansökning [glossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guapgang

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? belal

Vad är ditt discord namn? gurkish1337

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 2008

Berätta om din karaktär. Ragnar Von Greven är 25 år och har haft det riktigt tufft. Han har en sjukdom i munnen och måste ha en tank på ryggen för att kunna andas. När han var mindre blev han mobbad/kränkt och till slut fick han börja med hemskola. Men nu är Ragnar redo för sitt nya liv i staden Unive. Han vill jobba på Marja-Lisas och hans dröm är att bli chef där. Hans största dröm är att tjäna mycket pengar och köpa en mysig stuga i skogen. Trots allt han har gått igenom har han alldrig gett upp på sitt stora dröm liv, Han är fast besluten att lyckas och skapa ett bra liv för sig själv och glömma bort hur det var när han var ung.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en positiv stämmning på servern, med mycket roliga och kreativa scenarion. Jag gillar att tänka utanför boxen och inte vara precis som alla andra vilket kan vara ett bra tillskott till servern, med lite fler unika karaktärer. Jag kommer också bidra med att rapportera in de fel och problem jag upplever på servern för att få bort buggar och problemspelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte ska spela för sin egen vinning och för att det ska vara kul för sig själv i scenarion utan att se till att det blir ett roligt och givande scenario för de andra som är inblandade också trots att det kan innebära att man själv ibland förlorar på det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, metagaming är att man får inte ta information från discord eller någon stans det ens karaktär inte vet. rdm är att man dödar eller slår folk utan andledning, vdm är att man använder sin bil som ett vapen för att skada eller döda en spelare

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, har kört på andra servrar med medlems roll och ibland krim.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka