Nekad Gurkis20 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders Nordh

Icke Medlem
Meddelanden
315
Reaction score
31
Användarnamn: Gurkis20

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? advokadbyrå chef

Vad heter du IRL? Gustav

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? Runt 1000h

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag ska bli chef eftersom jag är bra att prata med människor, t.ex om någon åker ditt för mord så kan jag diskutera och hitta ett rimligt straff för den anklagande.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har direkt inga erfarenheter, men dem jag har är att jag har hjälpt mina kompisar när den har blivit tagna av polisen, dem flesta gångerna så har jag förhandlat till böter istället för fängelse.

Berskiv din karaktär? Min karaktär föddes med en pappa som är en missbrukare och hans mamma har lämnat han. Pappan misshandlade han på kvällarna. Han hade svårt att skaffa vänner eftersom han var väldigt osocial, konstig och tyst .
Han blev mobbad i skolan för att han gick med smutsiga kläder.
Efter gymmnasiet så hoppade började han på jurist utbildning. Nu är hans dröm att bli advokat chef.

Han har båda goda och dåliga sidor. Han kan bli väldigt arg lätt, och han är också ganska tyst av sig. Men när han väll är på bra humör så är han väldigt snäll och hjälper andra människor.

Hur ofta kommer du vara inne? Tills när jag vaknar och tills jag somnar.
Så skulle säga från 10:00 - 02:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? ja

Ska man bli chef för advokatbyrån så tycker jag ändå att man måste ha tidigare erfarenheter för att RP nivån ska vara så bra som möjligt.

Därför frågar jag, har du verkligen inga erfarenheter inom juridik och lag sedan innan?

Mvh,
AprimoX

Det finns ingen advokatbyrå, välkommen att göra en ny ansökan!

Pontus

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka