Accepterad Gurkis20 | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Anders Nordh

Icke Medlem
Meddelanden
315
Reaction score
31
Användarnamn: Gurkis20

Hur gammal är du? 2005-02-18

Vad heter du? Gustav Nordh irl. Anders Nordh ig

Vad heter du på discord? heh#3153

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Kan spela varje dag när jag vaknar. Så skulle tro att det skulle bli mellan 11:00 till klockan 00:00 med pauser också såklart. Men det kan variera väldigt mycket. Men kommer i alla fall kunna vara inne minst 5 timmar varje dag.

Varför ska just du bli servervakt? Jag borde bli servervakt eftersom jag vill kunna sparka ut folk som trollar. Just nu jobbar jag hos mekonomen och om någon skulle försöka råna mig när jag är i tjänst så skulle jag bara kunde kicka dem. Jag vill också kicka folk som håller på att cop baitar och sånt, så att polisen kan åka på riktiga larm. Kan även se om någon rpar eller bara trollar.Jag är också inne väldigt ofta t.ex på natten och morgonen.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill kunna rpa men också kicka dom som förstör rpn. Eftersom jag är inne ofta och rör mig runt på olika ställen så skulle det vara bra om man kunde kicka om någon trollare kom. Vill också göra servern till ett roligare ställe att rpa på (kicka, powergaming och rdm). Jag tror att jag har allt som det krävs för att bli en servervakt och tror att jag skulle göra servern en mycket roligare server att rpa på. Tack för mig (=

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad serven förut? Nej, har aldrig varit bannad på multistaden eller någon annan fivem server.

Btw, om jag kommer vidare till intervju kan vi ta det imorn innan klockan 15:00?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka