Nekad Gurkis20 | Ansökan till servervakt [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Anders Nordh

Icke Medlem
Meddelanden
315
Reaction score
31
Användarnamn: Gurkis20

Hur gammal är du? 15

Vad heter du? Gustav

Vad heter du på discord? heh#3153

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 10:00 - 22:00

Varför ska just du bli servervakt? Jag är väldigt ofta inne på servern, min åsikt är att en servervakt borde i alla fall bara inne på servern minst 5 timmar per dag. En till anledning varför jag borde bli servervakt är att jag är polis och folk brukar baxa polisbilar. Det är också väldigt många som cop baitar då skulle det vara skönt om man skulle kunna kicka dom så att man kan åka på larm där folk faktiskt behöver hjälp.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill gärna kicka folk som rdmar t.ex går och slår ner poliser. Skulle också göra servern till ett roligare ställe att rpa på.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad serven förut? Nej

Utveckla gärna under "Varför vill du bli servervakt".

Jätteroligt annars att fler poliser vill bli servervakter, eftersom jag vet att det i flera situationer, som du beskriver, förekommer folk som enbart vill ha snutjag, vilket gör att polisen tappar bra RP scenarion osv.

Som sagt, utveckla lite under den punkten genom att exempelvis ta upp olika exempel på situationer där det kan krävas, även beskriva varför just du ska bli servervakt och vad just du kan bidra med genom att bli servervakt.

Annars ser det bra ut, speciellt när du understryker att du vill prioritera riktiga larm med bra RP.

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Vidare till intervju, välkóm men

Din intervju bör hållas snarast, har inte sett något vidare engagemang från dig.

MVH Pontus

Nekad. För har inte sett något engagemang från dig. Sen också att din invervju inte har hålls i tid

Tillbaka