Accepterad Gurkis | Medlem ansökning [Maximus].

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurkis

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav hanné

Vad är ditt discord namn? parre pungkula

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Leif Öman 2000/07/02

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Dåligt temprament, förvirrad ibland

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Leif Öman som har bott i staden länge har testat på det mesta i livet allt från vanliga jobb som på mekonomen, autoexperten och falck till att vara med i mc klubbar men han försöker också att hitta nya vänner och lever varje dag med en inställning med att bli rsepekterad och kunna köra lyxiga bilar och ha bra vänner

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket så som ,mycket aktivitet och många roliga scenarion, jobba för att hjälpa staden och mer

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag ska skapa ett scenario där jag inte alltid kan vinna mot motparten eller att jag ska ge motparten en chans att kunna vinna i det scenariot

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har blivit unbannad från en p ban där jag var desperat efter pengar för jag inte ville dö för var skyldig en person pengar och då brött mot korpition inom yrke och sålde repkits som jag vet är fel och ska inte göras om och så har jag blivit bannad för mindre saker så som köra för snabbt genom staden men efter min p ban lärde jag mig att inte bryta mot regler och söker om att bli medlem igen för att bygga upp min karaktär från där jag var.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, sunt förnuft, powergaming, fearRP, copbait

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas att kan kan bli medlem igen i unive för att bygga up min karaktär igen och för att skapa roliga scenarion.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive! [Ansökan]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka