Nekad Gurkis | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurkis

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198909079611/

Ditt Hex-ID: 1100001388dc03b

Vad är din discord tagg? parrepungkula

Vem var det som bannade dig? ABBE2010

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För Jag körde för snabbt i staden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är vid vårat gäng hus och sen får jag ett samtal från min v.president att dom behövde akut jhälp i paleto för folk sköt mot dom så jag tar en bil och bara åker så snabbt jag kan ditt för det var akut sen när jag nästan är där blir jag bannad i 3 dagar för mild sunt förnuft

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både bannan är rätt och fel för om min v.president ringer mig och säger att han behöver hjälp akut ska jag då åka 80 genom hela stan för då kommer han ksk vara död redan innan jag har hunnit ditt och så förstår jag också att det var fel av mig för jag inte köra rätt hastighet genom staden men han sa akut så då tänkte jag inte på att det var 80 km/h i staden

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut för jag råkat slå en sucuritas vakt och för jag kört ifrån en polis och finns mer men kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köra lungnare i staden sen gasa på lite mer när jag kommer ut på motorvägen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag jag ska ta det lungt i staden framöver

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

TITTA IGENOM REGLERNA LÄS DEM UTFÖRLIGT SÅ ATT DU FÖRSTÅR VAD SUNTFÖRNUFT INNEBÄR.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka