Nekad Gurkanpo1#9323 | Chef-jobb ansökan [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurkanpo1#9323

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi AB

Vad heter du IRL? Gustav

Vad heter du på discord? Gurkanpo1#1803

Hur gammal är du? 14

Hur länge har du spelat på Unive? ett bra tag har spelat där innan och sen slutat några gånger också

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Allmänt Det är ju tyvärr så att nu den senaste tiden har Taxin inte varit tillgänglig så länge/ inte varit aktiva ofta och detta vill jag genast ändra på. Jag kommer vara så aktiv som möjligt, hålla koll på allt och alla. Jag kommer rensa bort dem som inte är aktiva mycket inom jobbet, dem som inte kan bete sig osv. Jag kommer vara lite strängare på intervjun då jag tycker det är för enkla frågor

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har Erfarenheter inom chef- positionen. Då jag har varit chef på tidigare på polisem, bilfirma och på qpark. Jag kan väldigt mycket inom det yrket och det är därför anser jag mig själv som en bra ledare/chef inom taxin

Hur ofta kommer du vara inne? aktiv 1-6 timmar men om jag har träning så kanske blir det bara 1-4 timmar men jag kan vara aktiv vid 15:00 så är jag hemma så då brukar jag sätta mig vid datorn och jag lägger mig vid 21-21:30. Men på helger så är det vid 10-24 på lördagar är jag alltid och då är det med pauser och med träning. På fredagar så är jag hemma vid 13:40 och då har jag träningen sen på fredagar från 18:00 - 20:00 och sen till 24 på kvällen och då har jag varit aktiv innan träningen också.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka