Nekad Gurkanpo1#9323 | Ansökan till Servervakt [olle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gurkanpo1#9323

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? Gurkanpo1#1803

Ange ditt födelsedatum 11 Januari 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. aktiv 1-6 timmar men om jag har träning så kanske blir det bara 1-4 timmar men jag kan vara aktiv vid 15:00 så är jag hemma så då brukar jag sätta mig vid datorn och jag lägger mig vid 21-21:30. Men på helger så är det vid 10-24 på lördagar är jag alltid och då är det med pauser och med träning. På fredagar så är jag hemma vid 13:40 och då har jag träningen sen på fredagar från 18:00 - 20:00 och sen till 24 på kvällen och då har jag varit aktiv innan träningen också.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 10 dagar ungefär men har kört mycket och är erfaren.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://discord.com/channels/@me/1047550126048153610/1047576689401659483

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Deras uppgift är att kicka/tima outa och banna folk som inte sköter sig som t.ex. Power gaming vdm rdm och sen sköter dom reports och håller koll på serven så att alla sköter sig

Varför vill du bli servervakt på servern? En jätte bra server tycker om den vill bidra med mer och ha större ansvar och jag tycker det är roligt att vara servervakt och jag vill vara det just på denna server för den är bra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruptin är att man inte sköter sig bara lallar och inte är seriös med det man gör att man bara lallar och abuse är att man över använder sina makter som banar någon utan en riktig anledning och inte sköter sig.

Nekad, du måste ha varit medlem på unive i 1månad för att få bli sv

Tillbaka