- Meddelanden
- 180
- Reaction score
- 3
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper
Ditt discordnamn: 978320114
Ange ditt födelsedatum 5 Juni 2009
Varför ska just du bli staff? För att jag kommer att bidra med aktivitet samt jag kommer att jobba mycket och hjälpa till folk som behöver hjälp. Jag kommer även att specca mycket ig och se till att folk inte lallar eller gör regelbrott. Jag kommer att banna alla som gör grova regelbrott. Jag tycker också att denna området ser intressant ut och därför väljer jag att ansöka.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att allt fungerar på unive
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det finns inga problem
Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man ska ha ett bra ton i support när man tar ärenden och man ska inte lalla. Man ska även ta många reports ig och man ska kunna visa upp sitt arbete för dom andra och vara en förebild till andra staffs.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Eftersom skolan är snart slut så kommer jag kunna vara med aktivare och jag kommer att skriva en schema här under.
Måndag 15:00 - 00:30
Tisdag 15:00 - 00:30
Onsdag 15:00 - 00:30
Torsdag 15:00 - 00:30
Fredag 13:50 - 03:00
Hur länge har du spelat på Unive? 26 mars 2024 jag har även spelat här innan.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja men jag har inte varit staff på unive men på andra servrar.
Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP
Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Donation
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja
Ditt discordnamn: 978320114
Ange ditt födelsedatum 5 Juni 2009
Varför ska just du bli staff? För att jag kommer att bidra med aktivitet samt jag kommer att jobba mycket och hjälpa till folk som behöver hjälp. Jag kommer även att specca mycket ig och se till att folk inte lallar eller gör regelbrott. Jag kommer att banna alla som gör grova regelbrott. Jag tycker också att denna området ser intressant ut och därför väljer jag att ansöka.
Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att allt fungerar på unive
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Det finns inga problem
Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att man ska ha ett bra ton i support när man tar ärenden och man ska inte lalla. Man ska även ta många reports ig och man ska kunna visa upp sitt arbete för dom andra och vara en förebild till andra staffs.
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Eftersom skolan är snart slut så kommer jag kunna vara med aktivare och jag kommer att skriva en schema här under.
Måndag 15:00 - 00:30
Tisdag 15:00 - 00:30
Onsdag 15:00 - 00:30
Torsdag 15:00 - 00:30
Fredag 13:50 - 03:00
Hur länge har du spelat på Unive? 26 mars 2024 jag har även spelat här innan.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja men jag har inte varit staff på unive men på andra servrar.
Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP
Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Donation
Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja