Nekad gurkan_ja | Medlem ansökning [FCDavve]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurkan_ja

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ture

Vad är ditt discord namn? gurkan#2749

Vad är ditt födelsedatum? 18 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär Johan Pettersson var ett A barn fram tills han nästa slutade nian då att gick åt pip svängen hans kompis frågade han om han ville ut och röka på och han gillade de o fastnade i fel umgänge där han testade på andra droger och blev bara mer och mer beroende men tillslut fick han andra vänner och lyckades ta sig ifrån de livet och började köra motorcykel och bilar och mecka för att fortfarande få adrenalin kickar och nu så vill han leva med att mecka och köra både bilar och motorcyklar

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra till en till som RP:ar och kan få flera att spela på servern och lära de hur man börjar RP:a o hur man behandlar folk med respekt under RP. Jag kan oxå bidra till en roligare Rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man har ett senario där man har både kriminela och kanske polis eller någon annan motpart där det kanske är en hel del fler Tex poliser än kriminela så kan polisen göra det roligare för den andra parten så att alla har det roligt när de RP:ar och bara gå in och arestera alla för att de vet att de är fler och bättre en de andra

Hur hittade du Unive? jag hittade unive när jag scrollade på tik tok för några år sedan men nu började jag tycka RP bli kul igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka