Accepterad Gurkan858 | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurkan858

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad är ditt discord namn? gurkan#8582

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kenta kofot heter min karaktär kenta är 40 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? kreativ, försiktig och erfaren

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Kenta Larsson. Kenta är uppvuxen i Malmö med sina nära och kära,mamma,papppa,syster och en bror. Kenta har under hela livet haft ett bra förhållande till vuxna och barn. Under kentas yngre år mellan 1-13 så mådde kenta jätte bra. Kenta hade ett liv som inte gick att stoppa och han skulle göra allt för att nå sina mål i livet. Kenta hade en enda dröm detta var att han skulle en dag bli sjukvårdare och han skulle gör allt för att nå detta mål. Under kentas yngre år så var det hans kompisar som hade pushat honom framåt och altid stöttat honom när han har haft tyngre perioder i livet. När kenta skulle börja högstadiet så fick han informationen att han skulle flytta med sin famij till en stad som kallas för kristinehamn som ligger i karlstad. När kenta fick reda å denna information så blev han allt från frutrerad,arg och ledsen för att han ville inte lämna sina kompisar och lärare som han tyckte välldigt mycket om.
Detta fick kenta att tänka om min framtid. Kentade tappade allt intresse för sjukvårdet och började sommar jobba på en mekaniker firma. här fasnades kentas intrsese och här är han än idag

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med djupa erfarenheter av rp då jag spelat är 4+ år

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska inte ska försöka gå med vinst i varje senario utan man ska kunna låta motpartner gå med vinst i senarios t ex om hen har rpat bättre.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det var runt 2019-2020 då jag var ny på rp då jag av misstag råkade ha min mic på on och inte toggle då bidrog jag till negativ rp nivå men ja. Samt fear rp i början men den har blivit bättre desto äldre man blivit mer mogen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? metagaming = att ta info ooc t ex från en streamer eller i ett dc samtal Powergaming = att man ska rp som i verkligheten som i t ex om min karaktär hammlar i en bil crash så ska jag rp mig vidare som jag hade gjort irl

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope:)

Senast ändrad:
Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
fixat nu

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka