Accepterad gurkan002 | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurkan002

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561198255703002

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Gurka002#0333

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Hugo Andresson och är 22 år gammal.

Hugo växte upp i en mindre stad ute på landet med min mamma och en syster.
vi hjälpte till mycket på gården då vi hade djur, bland annat grisar och höns. men tyvär så vart hugo tvungen att flytta på grund av familjeproblem bland annat och då flyttade jag in till staden då jag känner några som bor där.
Hugo gillar inte när det blir konflikter, tycker att det är mkt roligare när man kommer överens och kan ha roligt tillsammans..
Hugo är väldigt snäll och ödmjuk och vill alla väl.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag gillar Unive, samt spelat ett bra tag på servern och känner att det börjar bli dags att bli medborgare i staden då jag trivs väldigt bra och kommer bo kvar ett BRAAA tag, och gillar alla människor i staden som jag lärt känna så skulle gärna vilja utbilda mig till mekaniker och eventuellt ambulansförare i framtiden så jag kan hjälpa folk som behöver hjälp, Då vill jag gärna vara medborgare för dem yrken:)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med det jag kan bidra med, t.ex rollspela proffsigt. undika pågående rån, kontakta polisen osv, samt komma med mycket förslag ang förbättringar osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Allt handlar inte om mig, man ska kunna rollspela ordentligt och proffsigt så det blir bra/roligt för båda parter.

Hur hittade du Unive? Det var en polare som tipsade om att staden var riktigt bra och roliga människor så jag kikade och sedan dess vart jag fasst ..

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka