Nekad gurkan002 | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurkan002

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561198255703002

Ditt Hex-ID: 1100001119c03da

Vad är din discord tagg? Gurka002#0333

Vem var det som bannade dig? Melle

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan Krim

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag slog en kille som jag trodde var en annan person då jag trodde de var killen som stal min bil tidigare bland annat osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en kille som såg ut exakt som en annan som stal min bil och härja runt tidigare så tänkte ge honom en läxa men sedan så insåg jag att det var fel person så körde honom direkt till sjukhuset och bad om förlåtelse

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker både att de var en felaktig ban och att jag gjorde en viss del fel då jag skulle tagit reda på konsekvenserna utav att slå någon osv utan krim. men jag ber så hemskt mycket om ursäkt och ska abslout inte upprepas utan krim i framtiden.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag och min kompis har blivit bannad en gång tidigare i en timme då vi provade slå varandra nere på piren med bådas tillåtelse bara för att testa om det gick och då vart vi bannade en timme men annars inget alls.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade absolut kunnat valt att inte slå killen jag tog fel på samt kunnat snacka med honom istället på ett moget sätt. och det ångrar jag verkligen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att Jag måste ansöka/köpa krim för att kunna lära folk som inte beter sig en läxa i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det är helt uppfattat. och som sagt jag ber hemskt mycket om förlåtelse till unive, och inte minst till offret som vart slagen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka