Accepterad gurkan002 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurkan002

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: 76561198255703002

Ditt Hex-ID: 1100001119c03da

Vad är din discord tagg? Gurka002#0333

Vem var det som bannade dig? Melle

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Krim utan Krim, dödar utan krim.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att Jag slog en kille som jag trodde var en annan person då jag trodde de var killen som stal min bil tidigare bland annat osv.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis Var ute och åkte. då kommer det en kille gående efter vägen. det är en kille som vi trodde var han som stal min bil i ett tidigare senario. vi plockade upp honom i bilen och åkte till en gränd. bad honom hoppa ur bilen och skulle lära honom en läxa att inte förstöra och stjäla andras bilar. så vi hotade han med bassbollträ så han skulle bli rädd men då råkade jag slå honom i huvudet så han svimma av, vilket inte var meningen, sen så tog min kompis hans kikare som han självklart ska få tillbaka då det var helt fel person som vi var elaka emot. så vi körde in honom till sjukhuset så han kunde få hjälp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet faktiskt inte. Jag erkänner att jag gjort fel och har verkligen lärt mig något utav det!

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag och min kompis provade slå varandra nere på piren men aldrig gjort något annat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat struntat i honom och tagit det på ett mognare sätt utan våld..

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har Absolut lärt mig att inte döda utan krim och vara laglig när man inte har krim rollen!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Det är helt uppfattat. och som sagt jag ber hemskt mycket om förlåtelse till unive, och inte minst till offret som vart slagen.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka