Accepterad Gurkan | Medlem ansökning [HASSAN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurkan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198422764408/

Vad är ditt namn i verkligheten? Noel

Vad är ditt discord namn? Gurkan#2600

Vad är ditt födelsedatum? 31 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Robin Holmqvist, 35 år gammal. Han växte upp i en stökig familj där pappan var alkolist & mamman var arbetslös när Robin var cirka 7 år gammal så gick hans mamma bort i cancer & Robin var ledsen för hans mammas bort gång i ungefär 4 år & Robin gick inte till skolan en ända gång under dom har fyra åren så han kom efter jätte mycket i skolan så när han återvände till skolan så var han tvungen att gå om två klasser så han började i årskurs 7 & började om på nytt tillslut så gick han ut 9an med helt okej betyg sedan så valde han linjen fordon på gymnasiet så sen så blev han klar på gymnasiet men när han gick ut gymnasiet så gick det inte som planerat utan han slutade upp i en situation där han blev arbetslös & nu för två år sedan så tog Robin tag i sitt liv & nu vill han söka jobb hos Auto Experten. & Hans dröm är att bli Mekaniker han är Postnord arbetare just nu. Robin har många erfarenheter inom Mekaniker arbetet. Hans pappa William Eriksson var mekaniker Robin ville bli som sin pappa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag älskar att rpa seriöst och jag har en bra rp nivå. Jag kör inte för makt och pengar. Jag vill bli whitelistad och ha det roligt samt att jag vill bli Mekaniker efter som att jag tycker jobbet är roligt . Jag har även 2846 timmar i fivem så jag vet hur det går till. sen så kommer jag bidra med bra rp på serven & absolut så kommer jag spela efter sunförnuft.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som fick mig att fastna för Unive är vissas sätt att Rpa på för folk är trevliga & roliga sen så spelar min vänner här & sen så tycker jag också att det är en bra serven med bra staffs & en bra rp nivå.

Hur hittade du Unive? Min vänner har tjatat & gnatat på mig att jag ska testa denna serven ( Asså Unive ) så för några dagar sedan så började jag på serven sen så började jag bygga en relation med folk & nu har jag fastnat för serven & jag vill nu att min karaktär ska kunna utväxlas på denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få så roligt på serven som möjligt, hänga med sköna mäniskor, Göra roliga scenarion & sedan utväxla min karaktär till att börja jobba skaffa flera vänner kanske dricka lite då & då & det är mitt mål med mitt rollspel på Unive.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är väl att min karaktär Robin Holmqvist ska skaffa många ny vänner som är bra för han & sedan att han ska skaffa sig ett riktigt jobb & jobba mycket & sedan hjälpa folk som kanske har problem med psyket eller något sånt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Minst 5-7 timmar om jag inte har så mycket i skolan har jag mycket saker att göra i skolan så kanske 4-5

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag fattar det & kommer inte under några omständigheter att tjata på någon person att läsa ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka