Accepterad gurka21 | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurka21

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Vad är ditt discord namn? gurka21

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bertil Ohlsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? målinriktad, posetiv och trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Heter bertil Ohlsson född 1999 i en stad i syd östra dalarna. när jag växte upp så hadde jag mycket kompisar vi sprang runt utomhus och lekte med varandra på fritiden och vissa umgjick jag även med i grundskolan. gjick klart grtundskolan med bra betyg i alla emnen jag var tidigt instäld på att bli polis i en storstad när jkag blir stor. började högstadiet hadde mycket vänner som jag spenderade tid med på fritiden. klarADE ALLA 3 åren utan besvär. bestänmde mig för att gå samhällsvetenskapsprogrammet på gymnasiet . gjick ut med högskolebehörighet så började jag plugga till polis i högskolan när jag klarade av de så bestämde jasg mig för att flytta till en ny stad som heter unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? en rolig och kreativ rp, jag kan bidra med aktivitet och glatt humör

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte gå in i ett cenario med instälningen att man ska vinna hela tiden och ge absolut 100% för att motparten ska förlora cenariot. man ska gå in med en instälning som att fan va kul om jag vinner denhär gången med det gör inget om andra parten vinner de är trots alt bara ett spel de ska vara realistiskt man kan inte altid vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag för nått år sedan så blev jag bannad några gånger för ooc men jasg lärde mig snapt hur man ska undvika att få den bannen genom att prata som att jag är karaktären och inte en person som sitter och spelar. sen också för att jag var olojal mot unive då lärde jag mig att hållas mig till en server

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? OOC, att man inte ska prata out of carekter. meta gaming, att man tar med info från tex dc in ingame som man igentligen inte får veta för att de inte har hänt ig

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? stavningen i ansökan suger men har gjort mitt bästa

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka