Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198384525437/
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan
Vad är ditt discord namn? setis2.0#7243
Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2021
Berätta om din karaktär. han är snart 24 och flyta från sina föräldrar och söker jobb och tycker om att jobba och att skaffa egna pengar han kan bli arg men inte så ofta han tycker om att hålla på med bilar och att ha roligt jobb.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är bra på att få fram ett bra RP och bra stämning
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det är snälla och roliga personer på servern och sen så är det många inne och det är roligt för då får man mycket mer RP
Hur hittade du Unive? från fivem och en streamer
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få ett roligt RP för alla och att ha roligt så att man mår bra
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få jobb och ha bra stämning
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan
Vad är ditt discord namn? setis2.0#7243
Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2021
Berätta om din karaktär. han är snart 24 och flyta från sina föräldrar och söker jobb och tycker om att jobba och att skaffa egna pengar han kan bli arg men inte så ofta han tycker om att hålla på med bilar och att ha roligt jobb.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är bra på att få fram ett bra RP och bra stämning
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det är snälla och roliga personer på servern och sen så är det många inne och det är roligt för då får man mycket mer RP
Hur hittade du Unive? från fivem och en streamer
Vad har du för mål med ditt rollspel? att få ett roligt RP för alla och att ha roligt så att man mår bra
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få jobb och ha bra stämning
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte