Nekad gurka | Ban överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurka

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198384525437/

Ditt Hex-ID: 11000011949b07d (Hex)

Vad är din discord tagg? gurka#7243

Vem var det som bannade dig? Dat0skillz

Hur lång tid var din ban? 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag krocka och sen stanna och låg där och fick ont och sen sprang till min bil och sen körde iväg men de är folk som kör in i mig och sen bara drar som att inget har hänt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde min volvo och sen kroka och ramla ut min bil och sen låg jag där och hade ont och sen sprang jag till min bil och körde typ 1 mm och blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså ja och nej jag vet att jag gjorde fel men de är folk som kör in i mig och sen bara kör i väg som inget men jag vet att jag har gjort fel och de tar jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. för samma sak som nu men då gjorde jag inget jag bara körde på en vägg men då hade jag bara 60 min så då brydde jag mig inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att ligga kvar och ha ont längre till nån såg mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att ligga kvar.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka