Nekad gurk_master | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gurk_master

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? alexander stikå

Vad är ditt discord namn? BALLE GAYS#1166

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. agut är en ung man som är jätte intresserad i elgitarr och bilar. agut blev mobbad som barn och är nu trött på sitt jobb på slakteriet för han vill ha hämnd på sin barndoms mobbare och tjäna fett med stålar. agut var även i ett band under hans yngre dagar innan deras bassist dog i en buss krasch och det ledde till att agut hamnade i ett tungt alkohol beroende. men agut har inte kunnat vara lika efter den dagen deras bassist dog. men en sak agut fortfarande gillar är en kall framför grillen

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag vill ha kul och jag vill kunna bidra med rättvis och seriös roleplay och kunna hjälpa alla som behöver det och även sprida Positivitet kärlek och försöka få folk att kö seriöst.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska kö så att det är rättvist och kul för alla vilket innebär att man ska var okej att kunna förlora scenario.

Hur hittade du Unive? jag och några vänner ville testa rp så vi testade några olika servrar men unive och har ej bytt sen dess

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka