Nekad Gurgertsson | Ban överklagan [Tandy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gurgertsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198285699547

Ditt Hex-ID: steam:11000011365b9db

Vad är din discord tagg? Gurra Ge#8240

Vem var det som bannade dig? Jag blev bannad av Tandy.

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för de bara såg när jag slogs och inte det som hände för att jag slogs.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg blev påkörd med min egen bil av en kille som hade snott den när jag hade glömt att låsa. När han gick ut ur bilen så knuffade jag till honom och rp:ade på det. Då blev jag slagen säkert 5 gånger av honom. Jag sprang sedan bort där det sto9d flera personer i hopp om att han skulle sluta slåss. Han fortsatte slå mig men också de andra som stod där. Sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan erkänna att jag inte borde slagit honom men jag var inte skyldig till lall som det stod.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Som sagt inte slagit tillbaks.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer inte slåss igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka