Nekad Gure80 | Ban överklagan [Retarden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gure80

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198276507158

Ditt Hex-ID: 110000112d97616

Vad är din discord tagg? gure80#4909

Vem var det som bannade dig? Frida, Mod

Hur lång tid var din ban? 24 h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad för RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade slå modden. Jag är och var medveten om detta misstag vid tiden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis RPade på servern och stöter på Frida. Vi pratar och debatten blir lite hetsk (inget utanför Rp och inte heller något seriöst). Jag ska trycka på PushToTalk knappen, som jag har bindat "T". När jag ska trycka på knappen råkar jag komma åt "R" knappen vilket resulterar i att jag råkar slå modden så hon faller ihop. Ett misstag som resulterade i en, enligt mig, felaktig ban. Tack!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att det var en felaktig ban, då det är ett uppenbart misstag som jag misstänker att många gjort tidigare. Absolut, jag skyller inte på någon annan i det här, det var jag som råkade slå. Dessutom anser jag att bannen är felaktigt utdelad, enligt era regler: "Den som bryter mot reglerna, blir i första hand varnad, i andra hand avstängd en kortare period". Det var första gången jag spelade på servern och hade bara varit aktiv i ca 20 min. Jag har aldrig blivit tilldelad varken ban eller varning, därför anser jag att en varning hade varit mer rimlig (även om det var ett misstag).

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eventuellt inte gå in i diskussion med kvinnan, men jag ansåg att det var en del av RP.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Se tidigare svar. Jag kommer garanterat om binda mina hotkeys!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka