Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199129770921/
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Larsson
Vad är ditt discord namn? Gurby#6398
Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år och är en person som är extremt nyfiken av sig. Han är mån om att samhället ska vara en bra plats och skulle gärna vilja bidra till det också. Han har gjort sitt bästa i sin uppväxt i skolan osv för att kunna lyckas så bra i livet som möjligt. Han har även ett rent brottsregister. Han har ett väldigt lugnt temperament och hans intressen är fotboll och bilar.
Varför ska just du bli whitelistad? När jag går in på Unive känner jag att det är tråkigt att inte känna sig fri och kunna påverka samhället i staden. Därför söker jag till att bli medborgare för att kunna göra servern till en bättre plats för alla.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? När jag kom in på servern blev jag mött väldigt hyggligt av alla och då vill jag ge tillbaka för det och göra servern också bara trevligare och bättre plats att vara på.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom vänner.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål (som jag har nämnt) är att göra servern till en bättre plats som sagt. Göra så att nya personer bara vill fortsätta spela. Inte direkt känna att den här servern passar inte mig.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav Larsson
Vad är ditt discord namn? Gurby#6398
Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2007
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år och är en person som är extremt nyfiken av sig. Han är mån om att samhället ska vara en bra plats och skulle gärna vilja bidra till det också. Han har gjort sitt bästa i sin uppväxt i skolan osv för att kunna lyckas så bra i livet som möjligt. Han har även ett rent brottsregister. Han har ett väldigt lugnt temperament och hans intressen är fotboll och bilar.
Varför ska just du bli whitelistad? När jag går in på Unive känner jag att det är tråkigt att inte känna sig fri och kunna påverka samhället i staden. Därför söker jag till att bli medborgare för att kunna göra servern till en bättre plats för alla.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? När jag kom in på servern blev jag mött väldigt hyggligt av alla och då vill jag ge tillbaka för det och göra servern också bara trevligare och bättre plats att vara på.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom vänner.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål (som jag har nämnt) är att göra servern till en bättre plats som sagt. Göra så att nya personer bara vill fortsätta spela. Inte direkt känna att den här servern passar inte mig.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.