Nekad Guraaaaa | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Guraaaaa

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gurra

Vad heter du på discord? Gurra#9789

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? just nu är det typ mellan 12:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? runt ett år skulle jag gissa på

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) typ 2-3 gånger skulle jag gissa på

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt är en person som håller lite extra koll så att alla personer på servern sköter sig samtidigt som dom rollspelar, detta innebär att om en servervakt rollspelar sen kommer en person och kör på alla då kan denna servervakt svbana denna personen och göra nått åt saken och underlätta för staffsen på servern.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? jag tycker att jag är lämplig för att bli servervakt för att jag har vart servervakt tidigare och vet hur det fungerar med alla kommandon som servervakt och hur man använder sig av dom. Jag har också tidigare varit helper osv så vet hur såna här kommandon fungerar. Jag är väldigt aktiv på servern och kommer därför göra skillnad och underlätta för er staffs så därför tycker jag att jag skulle passa som servervakt.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som kan sköta sina perms och inte utnyttja dom genom att sv abusa, helt enkelt är en bra servervakt enligt mig en person som kan sköta sina perms och göra det en servervakt ska göra.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse: Abuse är att man utnyttjar sina pemrs som sv T.ex. om jag blir nedslagen och medvetslös ingame och sedan orkar jag inte ligga medvetslös och istället revivar mig då är det sv abuse.
Korruption: Korruption är att man missbrukar sitt jobb som servervakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka