Accepterad gunther | Medlem ansökning [Crimson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gunther

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199390259630/

Vad är ditt namn i verkligheten? linus

Vad är ditt discord namn? hexor#9577

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i Sverige och hans namn är Samuel Lamell (född 1989). Han har haft ett tufft liv och flyttade nydligen till Unive City där han hoppas på sitt drömjobb. Hans drömjobb är nämligen att vara mekaniker. Samuel älskar bilar, han kan varenda modell som existerar.
Samuel's fader var med i andra världskriget och rullade runt med en sunkig Volvo efter själva kriget. Samuel behövde flertal gånger reparera själva bilen. Samuel's far gick nydligen bort i cancer och eftersom alla mediciner var så dyra så har Samuel det ont om pengar.

Samuel försöker just nu då köpa jobb men han behöver medlemsskap hos Unive City som medborgare för att uppfylla sin dröm.

Samuel har inte haft någon relation till sin mamma då hon flyttade ifrån dom redan då Samuel var liten, han har senare fått reda på att hon är omgift med 3 andra barn. Kalle, Simon, Jonas. Samuel har ingen som helst relation till dom dock!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer bidra med en högkvalitativ RP som jag tror det behövs på denna server då jag märker att vissa inte har en sån hög RP nivå, precis som dålig RP sprider sig så sprider sig även bra RP. Jag är även väldigt seriös utav mig och kan reglerna till punkt och pricka. Kommer även inte tveka en sekund på att tapportera in reglelbrott.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en extremt hög nivå utan RP, kommer ha flera olika karaktärer som exempelvis gubbe, "orten grabb", mekaniker, bilvårdare. OSV... Jag kommer förmodligen i framtiden antingen ansöka eller donera till kriminell senare då jag vet att min RP nivå skulle bidra till mycket där.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att det ska vara kul för båda parterna i ett scenario och inte att man bara ska spela för att vinna själva scenariot.

Hur hittade du Unive? vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka