Nekad Gunnilas chef [Abdi]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 3842
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 3842

Gäst
Användarnamn:BIGGBASTA

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunnilas lyx och superbilar

Vad heter du IRL? Mikel

Hur gammal är du? 15

Hur många timmar har du på Fivem? 400

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har varit biträdande på både marjas och gunnilas. så jag vet hur alla menyer och allt funkar väldigt bra. jag vet också hur man ska bete sig som chef jag tror att jag hade passat jobbet väldigt bra för att ag är bra på att ta kritik och jag tycker det är rikitgt roligt att vara chef på bilfirmorna.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jag vill bli chef där delvis för att jag tycker jobbet är riktigt roligt. jag har mycket erfarenheter inom chef jobben på bilfirmorna när jag var biträdande på marjas fick jag väldigt mycket positiv kritik av min gamla chef som hette olof jag sålde väldigt mycket bilar då och gjorde så att företaget gick up bäldigt mycket i kassan så om jag får chef jobbbet på gunnilas tror jag det kommer gå minst lika bra om inte bättre jag kommer vara väldigt aktiv som chef och inte göra någon anställd besviken. det jag kommer göra som chef är att jag kommer anställa folk som tar bra intervjuer efter dem fått jobbet ska jag hålla koll på dem så att alla jobbar lika mycket och lika bra så att det inte blir orättvist jag kommer också jobba lika mycket som mina anställda jag ska göra allt jag kan för att göra så att företaget säljer bra med bilar så att alla anställda ska få bra lön så att ingen blir besviken. Jag tar altid kritik positivt och jag tror det är viktigt att göra det så att om någon anställd har något klagomål så ska jag lära mig av det han säger och försöka bli en ännu bättre chef för dem om jag nu får jobbet.

Beskriv din karaktär? Min karaktär är 21 år gammal och han är extremt motor interiserad. Han skulle älska få ett job som är på gunnilas eller bara något med bilar att göra. Han gillar köpa bilar och sälja dem efter någon dag för att han gör dåliga beslut så man kan säga att han inte är rikaste manen i stan. För det mesta är han en väldigt snäll och glad person men om någon gör han något elakt då kommer han göra det dubbelt mycket värre för att han älskar att få hämd på alla elaka personer i stan.

Hur ofta kommer du vara inne? 8 timmar om dagen kanske lite mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? nej

Har du läst våra Regler? yes

Senast ändrat av en moderation:
såg att chefen hade slutat så därför skrev jag den nu

+ rep, han va väldigt duktig biträdande när jag var hans chef på marja lisa och han säljer väldigt bra har jag hört när jag inte jobbade med han

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka