Accepterad Gunnel | Ban överklagan (Savage)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunnel

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199053950169/

Ditt Hex-ID: 110000141304cd9

Vad är din discord tagg? kungen#1558

Vem var det som bannade dig? Deeney

Hur lång tid var din ban? 13 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kör för fort i stan

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror han bannade mig eftersom jag körde för fort i staden och det är suntförnuft och det vet jag. Sedan att om man kör så i staden så blir rp nivån jätte dålig eftersom man rpar ju på att det finns vanlig folk som går runt och är i trafiken liksom. sedan att det inte är okej att åka så hej och villt liksom och hålla på som man äger gatorna för man ska följa reglerna som är på unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog det lungt och chillade och då så fick jag för mig att jag skulle gasa lite och då tänkte jag" om jag driftar och skit så kommer jag nog få respekten och vara cool" liksom och då så började jag drifta och köra mot rött och hålla på i min goa volvo liksom och jag vet att det inte är okej nu.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban utan han gjorde helt rätt när han bannade mig eftersom på denna server ska det inte finnas sånna som mig som bryter mot trafik reglerna liksom och håller på och bryta mot reglen suntförnuft också för det gillar ingen när man bryter mot reglerna. Jag fattar fullt varför jag blev bannad och har nu lärt mig av mitt straff så jag är redo att komma tillbaka till stan då satt säga.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. detta var min första och jag har nu lärt mig av den

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha följt trafik reglerna och vissat att jag är hög i rpn och vissa att jag vet hur reglerna går till och att jag vissarbhänsyn till reglerna och inte bara kör hej och villt liksom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka