Nekad Gunnarsson | Medlem ansökning [L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gunnarsson

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199092904967/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? Gunnarsson#1365

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2009

Berätta om din karaktär. in karaktär heter Bogdan Banan. Han är 40 år och är född 1982-10-10. Han föddes i Turkiet och flydde där ifrån med sin mamma när han var 8 år och kom tillslut till Sverige. Hans pappa dog tyvärr i kriget som Bogdan och hans mamma flydde från. I Turkiet jobbade hans mamma och pappa på en restaurang innan dom flydde och Bogdans pappa dog. Där hans pappa var kock och hans mamma var servitris. Bogdan är ofta väldigt pratglad men när han är under press eller runt massa folk kan han vara lite tystare och lite blyg ibland. Han kan lätt bli lite irriterad men oftast så är han glad. Många ser han som en väldigt rolig och trevlig person. Bogdan lärde sig i ung ålder att baka pizza så därför gillar han att baka pizza och hans framtids mål är att ö

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För denna server är riktigt rolig att spela på Det är roliga människor och alltid många personer inne hela tiden, vilket det inte är på många servrar. Staffsen är riktigt bra och just därför vill jag spela på denna hellre än någon annan. Och jag kommer bidra till bra och roliga scenarion där alla har en chans att vinna och inte bara dom som har en massa pengar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att göra roliga scenarion. Och göra så att alla i unive känner sig välkommen till unive roleplay. Jag vill ge scenarios där inte bara dom som har mycke pengar osv om ni fattar vill att alla ska kunna ha en chans att vinna ett scenario

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela bara för att vinna i ett scenario då det blir mycket roligare och mer realistiskt om man förlorar i ett scenario ibland och vinner ibland

Hur hittade du Unive? Jag Hittade servern genom att några kompisar rekommenderade Unive för att ni har väldigt bra och seriös rp och så har jag sett på youtube hur seriös och bra rp ni har på denna servern.

Tillbaka