Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199094362916/
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Karlsson
Vad är ditt discord namn? Gunilla#6888
Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år gammal och lever som vem som helst. Han hade en lätt uppväxt och lätt i skolan. På sin fritid så umgås han med sina vänner och trimmar bilar. Han köper och säljer bilar. Han blir sällan arg men när han blir arg så blir han arg och det finns alltid en bra anledning till de. Just nu jobbar han hos postnord men behöver ett bättre jobb så han kan fixa en bättre bil och hus.
Varför ska just du bli whitelistad? Att när någon behöver hjälp så kan jag vara där och hjälpa till med de som behövs eller där det inte är så många anställda så är man där när de behövs.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För de är en bra server och jag vill få ett bättre jobb och tjäna mer pengar så man kan ha roligare och köpa bättre bilar.
Hur hittade du Unive? Mina vänner hade rekommenderat den till mig och sen blev jag fast vid servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul med mina vänner och ha ett bra jobb så man har råd att köpa häftiga bilar och ha något hus. kunna gå till ett jobb som jag vill gå till.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället.
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Karlsson
Vad är ditt discord namn? Gunilla#6888
Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 21 år gammal och lever som vem som helst. Han hade en lätt uppväxt och lätt i skolan. På sin fritid så umgås han med sina vänner och trimmar bilar. Han köper och säljer bilar. Han blir sällan arg men när han blir arg så blir han arg och det finns alltid en bra anledning till de. Just nu jobbar han hos postnord men behöver ett bättre jobb så han kan fixa en bättre bil och hus.
Varför ska just du bli whitelistad? Att när någon behöver hjälp så kan jag vara där och hjälpa till med de som behövs eller där det inte är så många anställda så är man där när de behövs.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För de är en bra server och jag vill få ett bättre jobb och tjäna mer pengar så man kan ha roligare och köpa bättre bilar.
Hur hittade du Unive? Mina vänner hade rekommenderat den till mig och sen blev jag fast vid servern.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul med mina vänner och ha ett bra jobb så man har råd att köpa häftiga bilar och ha något hus. kunna gå till ett jobb som jag vill gå till.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället.