Accepterad Gunnar866 | Medlem ansökning (ville440)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gunnar866

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199094362916/

Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Karlsson

Vad är ditt discord namn? Gunilla#6888

Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Jag är uppväxt här i Unive jag har växt upp med båda mina föräldrar men vid har alltid haft got om med pengar och har haft en lätt uppväxt och min gång i skolan och kom ut med höga betyg. dålig humor och skrattar åt det mesta. Jag har alltid bot inne i stan. Min mamma och pappa gick bort förra året i en bil olycka då jag fick ärva allt det ägde och hade, så nu lever jag ensam. Jag har haft många vänner när jag var liten och. Jag har alltid haft intresse för bilar och har alltid velat äga en Audi Rs6 2016 då dom alltid varit min dröm bil sen dem kom ut. Jag har jobbat på Postnord sen jag var 18 år gammal och jobbar fortfarande kvar där en idag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med bra Rp och hjälpa folk när dom är nya till staden och försöka uppnå en sån hög roll som möjligt och ha kul på ett seriöst sätt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är en bra Rp nivå som ingen annan server har uppnått.

Hur hittade du Unive? Genom att mina polare tipsade mig sen testade jag den och jag var fast det var så bra kvalitet

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med min Rp är att uppnå en så hög roll som möjligt och kunna hjälpa folk när det väl behövs.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål som spelare på Unive är att kunna förbättra servern så mycket jag kan och få en sån hög RP nivå

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inte så aktiv på andra servrar efter som jag tycker att det typ bara bra staffs på Unive.

Tillbaka