Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199094362916/
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Karlsson
Vad är ditt discord namn? Gunilla#6888
Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Victor Karlsson och är född 1976 och har ett intresse för bilar och motorer. Han är jämt glad och trevlig och kan ta kritik. Men nu är det dags att skaffa ett vettigt jobb och då jag ansöker om medlem skap. Han har haft en lätt uppväxt och vart duktig i skolan och fått bra betyg i alla klasser och gick fordon på gymnasiet.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill hjälpa till i staden och vill få en sån bra Rp som möjligt. Jag vill finnas där när de väl behövs hjälp någon stans. Jag vill ha ett bra jobb som jag tycker är kul.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är den enda Svenska Rp servern som har en bra Rp och därför så tycker jag att de är en bra server.
Hur hittade du Unive? Mina vänner hade rekommenderat den till mig och sen blev jag fast.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill vara till nytta och hjälpa till när de väl behövs och få en sån bra roll som möjligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få en bra Rp som möjligt och finnas där när folk behöver mig och ha kul.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället.
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Karlsson
Vad är ditt discord namn? Gunilla#6888
Vad är ditt födelsedatum? 16 Augusti 2006
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Victor Karlsson och är född 1976 och har ett intresse för bilar och motorer. Han är jämt glad och trevlig och kan ta kritik. Men nu är det dags att skaffa ett vettigt jobb och då jag ansöker om medlem skap. Han har haft en lätt uppväxt och vart duktig i skolan och fått bra betyg i alla klasser och gick fordon på gymnasiet.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill hjälpa till i staden och vill få en sån bra Rp som möjligt. Jag vill finnas där när de väl behövs hjälp någon stans. Jag vill ha ett bra jobb som jag tycker är kul.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? För att det är den enda Svenska Rp servern som har en bra Rp och därför så tycker jag att de är en bra server.
Hur hittade du Unive? Mina vänner hade rekommenderat den till mig och sen blev jag fast.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill vara till nytta och hjälpa till när de väl behövs och få en sån bra roll som möjligt.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få en bra Rp som möjligt och finnas där när folk behöver mig och ha kul.
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället.