Nekad Gunnar Larsson | Medlem ansökning [Momo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunnar Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? Swe_Ludde

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2009

Berätta om din karaktär. jag har länge velat vara något slags ansvarig inom fivem servrar med större community, unive är ju de störta fivem communityt i Sverige som bara växer vilket är skit kul! Och även då så behövs fler medlemskaps ansvarige. Som kan kolla ut dem som kan rpa bra och är nybörjare som inte kan regler. Jag skulle vilja medverka i denna server genom att utveckla både spelet genom att få servern att växa men även genom att göra servern till en bättre plats. Jag tycker även att Unive är en rolig server och därmed skulle jag vilja spela på denna servern oftare och göra den bättre varje gång. Jag anser dessutom att denna servern har ett bra rollspel med tanke på jobben och hur folk gör servern så realistisk och det är nog det som är den största anledningen till att jag ville bli börja spela på servern. Och jag är 30 år gammal och jag kommer från Sverige och. Detta är något jag verkligen är intresserad i och något jag är villig att hjälpa till med så mycket jag kan. Jag är också erfaren när det kommer till att prata med folk så det är något jag är trygg med. Sedan så är jag lugn och inte tjatig vilket kan undvika stress för de blivande medlemmar. Jag ställer också frågorna tydligt och förstår andra väl om de försöker förklara svaren på olika sätt. Jag kommer vara inne på forumet och läsa så många ansökningar som möjligt och ta intervjuer så ofta jag kan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har bra rp och har rpat innan på anndra servrar och jag har ett eget mål det är att jag vill bli så bra så möjligt på att rpa och jag tycker det är jättekul. Men jag tycker det är som roligast att rpa som krim för att det har jag gjort innan men det är kul att vara laglig också men gillar skott scenarion men jag är ingen son som powergamar för att jag tycker inte att man ska döda folk som har varigt jobbiga jag tycker att man ska sjuta dem men jag gillar inte när folk tar vapen av mig så jag brukar inte ta vapen från andra jag tänker lite så att så som jag gör mot dem så vill jag att de ska göra mot mig så att det är inte så att jag vill att andra ska ta mina vapen, detta är bara ett t,ex men jag tycker inte att man ska bara döda varandra och ta vapen hit och dit det är så jobbigt och jag vet ju själv hur arg man blir när någon tar vapen från mig så jag bruckar inte göra det mot andra. Lite om det lagliga , jag kommer rpa med en rolig nivå för borde den man rpa med och så att det är kul jag tycker inte att det ska vara så att man spelar och bara vill ha så mycket pengar så möjligt jag vill rpa på denna server för att jag tycker det är jättekul jag vill inte vara på denna server för att förstöra och hålla på att försämra andras rp nivå jag vill bygga upp denna servern så att detta blir en bra server och så att detta kan bli en känd server och jag vill göra så att anndra vill jojna just denna server har redan hört lite om att denna servern ska vara jättebra och att det ska vara jätte nice server att vara på och att rpa på. Jag har också hört att denna servern ska vara lite mer rialistisk också med t,ex hastigheterna på bilarna så att inte en bil går i 600km/h för att det är ingen i värkligheten som ligger 600km/h på motorvägen irl.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag fatt inte den frågan men jag antar att det är som att jag spelar och lallar så ska den andra spelaren känna sig bekväm med det och jag brukar inte lalla.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag vi kan ta t.ex metagaming och det är att man inte kan ta från t.ex att någon i dc säger kom till sjukan och så kör man dig man måste ringa och göra senario ig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelar unive sen 2021 och har mycket efarenhet av rollspel och vill utveckla min rp förmåga mer och göra roliga senarion med andra på serven.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har en mycket rolig karaktär som kommer från finland och pratar bryt finska och han är lite förbannad alltid. Han har ful stil på sina kläder ser lite ut som en uteliggare men väldigt framgångsrik

Nekad, plagiat! Du får ansöka igen om 24 timmar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka