Nekad Gunnar Larsson | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunnar Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121283553/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludwig

Vad är ditt discord namn? luddebo#7111

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar och han är svensk och väldigt snäll och aldrig elak mot någon han hjälper folk som behöver. han tycker om bilar och han vill jobba med bilar för det är det han drömmer om och han är blyg så han vill inte jobba som polis eller vakt för han är rädd för sånt och han har bara intresse för bilar så han vill jobba som vianor eller falk auto eller meko då blir han lycklig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill Jobba som något som bilar eller kunna göra massor med saker så man har något att göra när man kör unive.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Serven är väldigt bra och har kört ett tag så jag tyckte att jag kan testa något annat en reporter som meko eller något bil jobb.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar ville att jag skulle köra på en server som hete unive så jag gick hem och startade datorn och hittade serven och började spela på den och det är det bästa som har hänt mig

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att jobba med bilar eller att ha kul sälja bilar och bli rik så jag kan köpa bättre bilar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul med vänner eller jobba med bilar eller köpa och sälja bilar och åka runt och laga bilar om man jobbar på tex Falk eller Mekonomen

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara unive hatar andra servrar unive är det bästa som har hänt och kommer inte sluta spela på den

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka