Nekad Gunnar Larsson | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunnar Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199402599819/

Ditt Hex-ID: 110000155f8458b

Vad är din discord tagg? swe_ludde

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: 1234 df.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Som det står i titlen på bannen så körde jag in på bäckhäst med bilen men faktum är att den som bannade mig visste inte hela senariot då jag var sen till ett möte och skulle in och ta den sen så valde jag att köra ut för att inte störa men då blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg ut ur bäckhäst men blev då bannad för suntförnuft och kunde inte då köra ut bilen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en felaktig ban för att om man ska banna tycker jag att man ska veta hela senariot och inte bara banna mig utan att jag igentligen hade gjort något och blev säkert bannad för att jag är icke medlem just nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad på länge då jag faktist har spelat på en hög och seriös rp nivå

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt kanske ställt bilen utanför och gå in på bäckhäst

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka