Nekad Gunnar Gru | Chef-jobb ansökan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunnar Gru

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Gunnar Gru

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? polis

Vad heter du IRL? Linus

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 460

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag vill inte ha en kår som inte gör sitt jobb och jag vill styra lite

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit polis chef 2 gånger innan och befäl väldigt många gånger

Berskiv din karaktär? ja min karaktär heter Simon Stenberg han ä 28 år gammal, han vill verkligen bli polis chef han har inga barn eller familj just nu jobbar han inom polisen men han ä bara aspirant jag blev anställd idag.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-5 på en vecka sen kan det bli halva eller hela dagen jag ä inne

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Jag skulle fortsätta men jag kanske skulle tagit en paus på den i typ 2 dagar om jag inte får ah kvar min polis roll

Är du bannad på en annan server isåfall varför? Jag är inte bannad på någon server

Har du läst våra Regler? Ja det har jag

Du måste utveckla markant, lägger du ner så här lite tid på en ansökan så blir jag orolig på energin du kommer att lägga om du väl blir rikspolischef!

Redigera och utveckla, alla punkter behöver förbättring!

Mvh,
AprimoX

Rekryteringsprocessen har avslutats och du fick tyvärr ej positionen. Välkommen åter att söka igen vid nästa tillfälle.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka