Accepterad Gunnar Forsberg | Ban överklagan [ Zensy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunnar Forsberg

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198179995093/

Ditt Hex-ID: 11000010d18cdd5

Vad är din discord tagg? Virre#2234

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 25 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: rdm ~Zensy. Återstår: 24 dagar 23 timmar 60 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på multipvp.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad eftersom att jag inte visste om att man kunde skriv .report när två personer kom ut från kokainlabet som attackerade min kompis och dödade honom. Sedan började dom springa mot mig och dom slog första slaget som jag dukade sedan slog jag tillbaka mot killen som dödade min kompis sedan kom hans polare springandes mot mig och slog mig första slaget prickade han men det andra slaget så han jag dodga så jag slog då tillbaka och dödade honom

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tror att jag blev bannad eftersom att jag och min kompis väntade utanför kokainlabet när det kommer ut 2 personer och börjar slå min kompis så att min kompis blir knockad då efter att dom dödade min kompis så började dom gå mot mig och första killen som dödade min kompis slog mig men jag dodgade hans första slag så jag hade tid att slå tillbaka och dödade honom, under tiden jag jag fightades med ena snubben så kommer hans kompis ut från kokainlabet och börjar attackera mig, med hans första slaget så träffade han mig men det andra slaget så kunde jag ducka ifrån och då så fick jag en combo och dödade honom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban det var bara att jag inte visste att man kunde skriva ./report, och ./toggleid

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Av första bannen så lärde jag mig att inte stå så nära min kompis eftersom att jag blev bannad pga Rdm när jag råkade slå min kompis, och andra är jag ganska så säker på att det var en felaktig ban men den var bara i 30 minuter så jag undvek i att skicka en ban överklagan,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha skrivit ./toggleid för att se deras spelar id och sedan ./report istället för att fighta tillbaka så hade dom blivit bannade istället för mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man kan skriva ./toggleid och ./report.
Jag har även lärt mig att man inte ska slåss även ifall det är självförsvar för att det är emot reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka