Accepterad Gunnar Forsberg | Ban överklagan [liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gunnar Forsberg

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198179995093/

Ditt Hex-ID: 11000010d18cdd5

Vad är din discord tagg? Virre#2234

Vem var det som bannade dig? Zensy

Hur lång tid var din ban? 15 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde mot rött ljus vilket jag förstår värför han avstängde mig för att det har blivit en så pass stor servern nu så man måste stanna på röd vilket jag alltid gör men just la jag inte märke till för jag snackade i mobil alla kan göra fel. respekterar alla staffs dom gör bra jobb men. de är som de är sånt händer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i en bil på väg till min vän han skulle ha skjuts så jag är på väg till auto experten så snackar jag i mobil och jag lägger inte märke till att jag körde på rött alltså de va lite för hårt för man själv märker ju inte ens vad som händer men som sagt alla gör fel alla får problem Jag kör serious rp som sagt jag brukar alltid stanna på rött eller stop skylt de hära var bara ett misstag som hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var felaktigt med en avstängning för allt gick så snabbt det gick minst en sekund jag snackade i mobil så jag hållde inte koll på ljusen en kick vore bättre för då hade man fattad de direkt men de är tråkigt att dom måste vara så hårda vilket är bra ja men ibland kan de bli felaktigt eller gå fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. förra gången jag blev bannad var det för lallare jag var på en boxningsmatch och så kom två killar och körde på mig och andra så jag gick dit och fråga vad dom håller på med sen så börjar dom slå på mig så jag tar ut en kniv och dödar dom vilken jag inte borde gjort jag borde kallat på en staff eller något sånt. men efter den bannen har jag lärt mig en läxa att aldrig slå tillbaka till såna som gör fel för att då får du lika mycket problem som dom som gör fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte snacka i mobil när.. man kör och hålla koll på vägen. Det händer många folk ja men jag stannar alltid på röd i och med den nya uppdatering med fler personer måste man skärpa sig vilket jag gör men såg inte tyvärr.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja verkligen att aldrig snacka i mobil i bilen och hålla fokus på vägen mer annars kommer det leda till konsikvenser.

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Tillbaka