Accepterad Gunnar | Chef-jobb ansökan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gunnar

Icke Medlem
Meddelanden
493
Reaction score
14
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vianor

Vad heter du IRL? Linus

Vad heter du på discord? Gunnar#6832

Hur gammal är du? 18 vårar gammal

Hur många timmar har du på Fivem? typ 1 lax

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Eftersom att jag RP:at mycket som kriminell men nu valt att jag vill öppna upp mig igen för den vita RP:n. Den RP jag faktiskt började med, detta eftesom att jag tror det skulle bli väldigt intressant för mig och de andra rollspelarna i min närhet att utforska en RP jag inte rört på så länge.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är rätt säker på att jag varit Vianor chef förut. Vet iallafall att jag har varit anställd där samt så har jag varit Chef på en mängd olika arbeten.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Gunnar och har sedan barnsben varit intresserad av bilar. Hans intresse blev även betydligt större när hans föräldrar miste livet i en bilolycka och han svor till sig själv att han skulle göra sitt allra yttersta för att öka säkerheten på bilar så mycket som han kunde. I övrigt så gillar han att träffa kompisar över en pizza och en öl, skrika på 12 åringar på fortnite. Men han är även väldigt service inriktad och älskar att hjälpa folk.

Hur ofta kommer du vara inne? Nu under sommarlovet blir de ett par timmar om dagen, framförallt mellan tiderna 14 och 05, när skolar börjar blir det självklart fokus. Men kommer kunna spela ett par timmar om dagen även då, ungefär 18-00 eller liknande.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka