- Meddelanden
- 493
- Reaction score
- 14
Användarnamn: Gunnar
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kanonfart/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: de va dc
Vad är din discord tagg? sylox#5436
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "This user has been banned from this guild."
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror jag är bannad eftersom jag spelade på en annan server.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej inte felaktig ban, kanske lite långsökt och banna spelare som rp 30 min på andra server men jag förstår delvis.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad ingame för några månader sedan för att ja inte kunde rp.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte testat den servern
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att bara lira på multistaden!
Har du läst våra regler? Ja
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/kanonfart/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: de va dc
Vad är din discord tagg? sylox#5436
Var är du bannad? Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "This user has been banned from this guild."
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror jag är bannad eftersom jag spelade på en annan server.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vet inte
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej inte felaktig ban, kanske lite långsökt och banna spelare som rp 30 min på andra server men jag förstår delvis.
Hur många tidigare avstängningar har du? 4
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad ingame för några månader sedan för att ja inte kunde rp.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte testat den servern
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att bara lira på multistaden!
Har du läst våra regler? Ja