Gunnar | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunnar

Icke Medlem
Meddelanden
493
Reaction score
14
Användarnamn: Gunnar

Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad heter du på discord? sylox#5436

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2004

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar: 17:00-23:00
Tisdagar: 16:00-23:00
Onsdagar:17:00-23:00
Torsdagar 13-24:00
Fredagar: 16:00-03:00
Lördagar: Hela dagen
Söndagar: Hela dagen
Skulle ett ärende dyka upp kan jag självklart alltid spela längre efter angiven tid varje dag.

Berätta om dig själv Jag skulle beskriva mig själv som en glad och social problemlösare. Jag gillar problem och framförallt att lösa dem. Det kan gynna servern då jag är en sån människa som kan sitta uppe hela natten ifall jag inte löser problemet och skulle därför göra allt jag kan för att se till att allt löser sig.

Vad skulle du göra om du blir staff? Skulle jag vara staff finns det en hel del saker jag hade gjort.
*Jag skulle ta många ärenden och alltid vara opartiskt. När jag spelar sker det att ibland att jag eller mina kompisar behöver staff hjälp. Då händer det ibland att ingen staff svarar men framförallt att staffs svarar men är väldigt partiska. Det är något jag inte skulle vara då jag vill att alla ska ha kul men att de samtidigt ska bli rättvist för alla.
*Är väldigt intresserad av scripning och att lära mig trots att jag i nuläget kan väldigt lite. Jag skulle gärna vilja lära mig o kunna hjälpa till och utveckla servern.
*Jag tror också jag hade varit en väldigt bra staff för övriga staffs då jag är väldigt gladlynt och social vilket bara kommer gynna alla.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Ca 2 månader

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag vill bli staff på just Multistaden då jag spelat här nästan varje dag i 2 månader så servern betyder mycket för mig och skulle därför vilja utveckla Multistaden positivt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle se till att fler regler följs och att RP nivån höjs. Det skulle jag göra genom att gå på support ärenden och försöka hjälpa så många jag kan som behöver hjälp. Jag hade också försökt hjälpa nya spelare då jag tyckte det var svårt i början av mitt RP:ande och förstod inte varför vissa regler fanns. Nu vet jag att alla regler Multistaden har behövs och skulle vilja förmedla dem till nya spelare. Jag skulle också vilja lära mig att kunna göra multistaden till en bättre plats tekniskt sätt då jag väldigt gärna skulle vilja lära mig om scriptning och liknande. Jag vill påstå att jag är kreativ och ofta kommer med bra idéer. Självklart kan jag skriva dem till staffs även om jag själv inte är staff men det skulle bli enklare att förmedla dem och då skulle jag också bättre kunna förklara varför jag tycker si eller så.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej inte som just staff.

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Inte riktigt då jag aldrig varit staff men har kompisar som varit på multistaden så har lite koll. Sen ber man ju staffs använda ett visst kommando ibland så känner ju till de flesta.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Jag vill påstå att jag fattar väldigt snabbt och får ofta höra det i platser som t.ex skolan eller av föräldrar/kompisar. Jag kan också anpassa mig men skulle påstå att jag redan är väldigt anpassad för just RP:ande och att vara staff

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Spelar inte på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka