Gunillas meny bugg [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Valle

Icke Medlem
Meddelanden
1,101
Reaction score
50
Detta är en extremt jobbig bugg för våran meny som gör så vi inte kan ge fakturor,köpa in fordom, ställa ut dem osv. Denna buggen gör så vi inte får kunder eftersom det aldrig funkar. Det som är jobbigt är att man kan få det så man kan göra det men man måste relogga 10 gånger minst. Nu har det gått så långt så att kollegor slutar pga det och att jag behöver ta kunders nummer för att kunna ringa när det äntligen funkar. Detta är ingen sak som bara är för mig utan för hela Gunillas anställda.

Sen är det också såklart jobbigt för kunderna att inte kunna köpa din lyx bil. Tycker dem ska kunna få den när dem vill ha den. Tycker inte dem ska behöva vänta 3 dar för att kunna köpa sin bil.

Jobbade på gunillas ett bra tag sen och den buggen var enormt irriterande. Behövde restarta ungefär 4/5 gånger innan det fungerade. Lider med dig

Jag är biträdande där och det är väldigt jobbigt att se dem som ska köpa bil står och väntar!

Är biträdande på Gunillas och vet hur det är det suger och sen klagar dem på oss och det suger och om detta inte går och fixa speciellt så att vi inte ska behöva starta om efter vi har köpt in ett fordon .

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka