Nekad Gunilla Johansson | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunilla Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199071776736/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Rassmussen#6199

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johnny Karlsson, 31 år gammal och är från Växjö, Småland.
I tidig ålder så dog Johnnys bror då han kvävdes under födseln detta tog väldigt hårt på föräldrarna och Johnnys bror Rasmus (Rasmus finns också i Unive)strax efter började föräldrarna de dricka mycket alkohol och även ta kokain samt andra droger.
Detta märkte personalen i skolan då föräldrarna ofta kom påverkade av olika substanser, Socialen blev snabbt inkopplad och tog Johnny och hans bror till en fosterfamilj där de har haft en väldigt fin uppväxt.
Johnny har idag ett väldigt bra liv och utbildar säg just nu till att bli polis tillsammans med hans bror i deras nya hemstad Unive då de alltid har velat bli det i hela deras liv för att de vill hjälpa andra utsatta människor i staden så att alla känner sig trygga, Alla syskon har ärvt motorsporten från sin pappa så de är väldigt insatta i Formel1 och andra sporter, han tycker tex om att träna på gymmet och spela fotboll med kompisar är något han gillar mycket. Han är också en väldigt känslokall person som inte alls är känslig emot förnedringar osv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag älskar att spela på servern med min kompis (Rasmus som han heter ingame) då vi spelar seriös rp och vi gör många olika roliga scenariorn med varandra. Samtidigt vill jag ju bli medlem för att jag vill bli polis i staden vilket som jag velat bli väldigt länge!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag fick intresse för att dom flesta är seriösa rp och det finns många jobb och ni tar allting seriöst vilket som är väldigt bra enligt mig.

Hur hittade du Unive? Tipsades av min kompisar!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha det roligt med alla andra, utvecklas som karaktären jag är samt att bli polis i staden.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha det väldigt roligt med alla andra spelare samt att bli polis då jag kan hjälpa folk!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka