Nekad Gunilla Johansson | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gunilla Johansson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199071776736/

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo

Vad är ditt discord namn? Rassmussen#6199

Vad är ditt födelsedatum? 27 Januari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johnny Karlsson, 23 år gammal och är från Växjö, Småland.
I tidig ålder så dog Johnnys bror då han kvävdes under födseln detta tog väldigt hårt på föräldrarna och Johnnys bror Rasmus (Rasmus finns också i Unive)strax efter började föräldrarna de dricka mycket alkohol och även ta kokain samt andra droger.
Detta märkte personalen i skolan då föräldrarna ofta kom påverkade av olika substanser, Socialen blev snabbt inkopplad och tog Johnny och hans bror till en fosterfamilj där de har haft en väldigt fin uppväxt.
Johnny har idag ett väldigt bra liv och utbildar säg just nu till att bli polis tillsammans med hans bror i deras nya hemstad Unive då de vill hjälpa andra utsatta människor, Alla syskon har ärvt motorsporten från sin pappa så de är väldigt insatta i Formel1 och andra sporter.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem då min RP:nivå är väldigt hög då jag också kommer till att Rpa med min kompis (Rasmus min bror ingame) Vilket kommer leda till väldigt bra scenarion. Vi båda har bra erfarenhet inom hög RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mina kompisar spelar här och säger att det är en väldigt bra server, Då jag letar efter en bra server med hög rp.

Hur hittade du Unive? Tipsades av min kompisar!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att genomföra roliga scenarion för både mig och andra, Samt att bli polis.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bli högt upsatt inom Polismyndigheten och ha allmänt roligt både för mig och andra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka